PiaţaInfo, un + de informaţie

Aceasta este o mostră a Piaţa Info – serviciu de conţinut informativ cu valoare adăugată dezvoltat de Piaţa si care este disponibil exclusiv pe baza de abonament. Piaţa Info oferă un plus major de informaţie in privinţa EVOLUŢIILOR IN RETAILUL MODERN, a principalelor EVENIMENTE ECONOMICE CU IMPACT ASUPRA INDUSTRIEI FMCG si o MONITORIZARE A PREŢURILOR unor articole din principalele 15 categorii de bunuri de larg consum: apa minerala plata si acidulata, bauturi racoritoare, bere, biscuiti dulci si sarati, branzeturi, cafea, ciocolata si dulciuri, detergenti de rufe, detergenti de vase, iaurt, lapte si derivate din lapte, preparate din carne, sapun si gel de dus, sampon, ulei comestibil.

Raport retail – ianuarie 2015

Sumar

Cap. I Conjunctură – evoluţii macroeconomice

  • Jumătate dintre managerii chestionaţi de INS consideră că afacerile în industria alimentară şi în retail vor stagna în prima parte a anului 2015
  • Afacerile au crescut în 2014 în comerţul cu amănuntul realizat în minimarketuri, supermarketuri şi hipermarketuri
  • Motiv de îngrijorare – scade rentabilitarea capitalului uman în sectorul producţiei de bunuri de larg consum

Cap. II Cele mai importante evenimente

  • Aprecierea francului elveţian şi impactul asupra pieţei bunurilor de larg consum
  • Patru retaileri şi 21 de producători şi distribuitori din industria alimentară au fost sancţionaţi de Consiliul Concurenţei pentru practici anticoncurenţiale în derularea promoţiilor şi fixarea preţului minim la raft. O nouă investigaţie a fost deschisă în retail
  • Escaladarea conflictului dintre Ucraina şi Rusia şi perspectivele unei prelungiri a embargoului pus pe importurile de produse alimentare – impactul asupra pieţelor europene
  • Ce probleme de aplicare ridică Ordonanţa de Urgenţă 91 pentru conectarea caselor de marcat la ANAF

Cap. III Retail - magazine deschise, magazine închise, investiţii, concepte noi

  • Ianuarie, luna săracă în noi deschideri, după un decembrie cu 49 de magazine noi
  • Reţeaua de retail Succes, în insolvenţă
  • Mega Image – două concept cornere noi, în numai două luni

Cap. IV Branduri noi, produse rebranduite, ambalaje noi

  • Carrefour a lansat o nouă gamă de iaurt marcă proprie
  • Lay`s îşi extinde gama de produse
  • Edenred lansează primul bon de masă electronic
  • GSK Consumer Healthcare lansează noua gamă Aquafresh® Complete Care

Cap. V Modificări în managementul companiilor si organizatiilor

  • Profi Rom Food
  • Centrofarm
  • Mega Image
  • Asociaţia Berarii României

 

 

Raport preţuri

 Utilizatorul are urmatoarele controale si optiuni de setare:

  • vizualizarea valorilor preturilor in toate cele 3 magazine monitorizate prin pozitionarea cursorului pe data calendaristica vizata sau direct pe oricare din grafice

  • ascunderea curbei de preturi a oricaruia dintre magazine prin click pe denumirea magazinului in caseta cu legenda afisata in partea dreapta a graficului
  • modificarea perioadei de afisare a preturilor fie prin selectarea unei alte perioade prestabilite (1 luna, 3 luni, 6 luni, 1 an sau toate datele), fie prin introducerea datelor calendaristice de inceput si sfarsit;

  • salvarea graficului afisat ca fotografie sau document .pdf cu ajutorul butonului situat la dreapta campului de data calendaristica;
  • aplicare zoom pe o portiune a perioadei de afisare pentru o mai buna vizualizare a detaliilor de pret si de data calendaristica;

  • buton Adauga la favorite pentru crearea unei liste de produse preferate la care accesul se face rapid;

grafic bere

grafic sampon

grafic salam  

 grafic gel